EN
Resim: udh-logo Resim: ataturk-img
Lojistik Merkezler Resim

LOJİSTİK MERKEZLER

Lojistik merkezlerin, öncelikle organize sanayi bölgeleriyle bağlantılı olarak yük taşıma potansiyelinin yoğun olduğu İstanbul (Halkalı), Kocaeli (Köseköy), Eskişehir (Hasanbey), Balıkesir (Gökköy), Kayseri (Boğazköprü), Samsun (Gelemen), Denizli (Kaklık), Mersin (Yenice), Erzurum (Palandöken), Uşak, Konya (Kayacık), İstanbul (Yeşilbayır), Bilecik (Bozüyük), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Mardin, Sivas, İzmir (Kemalpaşa), Şırnak (Habur) ve Bitlis (Tatvan) olmak üzere toplam 20 yerde inşa edilmesi planlanmıştır.

 

7 ADEDİ HİZMETE GİRDİ

Samsun, Uşak, Denizli (Kaklık), Köseköy, Halkalı, Eskişehir (Hasanbey) ve Balıkesir (Gökköy) işletmeye açılmıştır. Kars, Bozüyük, Mardin, Erzurum, Mersin (Yenice), Kahramanmaraş (Türkoğlu), İzmir (Kemalpaşa) lojistik merkezlerinde inşaat işleri devam etmektedir. Diğer lojistik merkezlerle ilgili ihale, proje ve kamulaştırma çalışmaları da sürdürülmektedir.

 

LOJİSTİK MERKEZDE NELER BULUNUYOR?

Bir lojistik merkezde;

•Konteyner yükleme boşaltma ve stok alanları,

•Gümrüklü sahalar,

•Müşteri ofisleri, otopark, tır parkı

•Bankalar, restoranlar, oteller, bakım-onarım ve yıkama tesisleri, akaryakıt istasyonları, antrepolar,

•Tren teşkil kabul ve sevk yolları bulunmaktadır.

 

KENTLER RAHAT BİR NEFES ALIYOR…

Lojistik sektörünün ana omurgasını oluşturan lojistik merkezler, kent içi trafiğin rahatlamasını sağladığı gibi kentlere yeni yaşam alanları kazandırıyor.
 

Kent içinde kalmış yük ve depo merkezleri de yeni inşa edilen Lojistik merkezlere taşınarak, bu sahaların kentle bütünleşmesi sağlanıyor. Yükleme-boşaltma ve taşıma faaliyetlerinin kent dışında yapılmasıyla kent trafiğinin rahatlamasına büyük katkı sağlıyor.