EN
Resim: udh-logo Resim: ataturk-img
Haberler Resim
KAPALI KONTROLLÜ HEMZEMİN GEÇİTTE SÜRÜCÜ HATASI 10 KİŞİNİN YAŞAMINA, 4 KİŞİNİN YARALANMASINA NEDEN OLDU.

KAPALI KONTROLLÜ HEMZEMİN GEÇİTTE SÜRÜCÜ HATASI 10 KİŞİNİN YAŞAMINA, 4 KİŞİNİN YARALANMASINA NEDEN OLDU.

Hemzemin geçitlerde dikkatsizlik, tren gelmesine rağmen geçerim iddiası, acele etme, kurallara uymama gibi sürücü hatası, bir kazaya daha neden oldu.

Karayolları Trafik Kanunu'nun Demiryolu Geçitleri ile ilgili 76. maddesinde; "Sürücülerin demiryolu geçitlerini, geçidin durumuna uygun olmayan hızla geçmeleri, ışıklı veya sesli işaretin vereceği "DUR" talimatına uymamaları, taşıt yolu üzerine indirilmiş veya indirilmekte olan tam veya yarım bariyerler varken geçide girmeleri yasaktır. Işıklı işaret veya bariyerle donatılmamış demiryolu geçitlerini geçmeden önce, sürücülerin durmaları, herhangi bir demiryolu aracının yaklaşmadığına emin olduktan sonra geçmeleri zorunludur." uyarısını dikkate almayan Mehmet Taşdemir, bugün (23 Haziran 2008) saat: 00.10'da Adana- Gaziantep hattında Nurdağ -Fevzipaşa arasında, otomatik bariyerli, flaşörlü, çanlı hemzemin geçitten, bariyer kolları inik, çanın çalması ve flaşörün yanmasına rağmen geçmek isterken, Malatya-İskenderun seferini yapan yük trenine çarptı.

Elim kazada 10 kişi yaşamını kaybederken, 4 kişi yaralandı. Şoför Mehmet Taşdemir yara almadan kurtuldu.

Kazada; Barış RÜZGAR, Mehmet Hanifi ÇAMLI, Gamze KISACIK, Şükrü RÜZGAR, Zemzem KISACIK, Mehmet Tekin KARAKUŞ, Gül KARAKUŞ, Halil KARAKUŞ, Murat COŞKUN, Yunus Emre RÜZGAR yaşamını yitirdi.

Gülçin RÜZGAR, Recai Mehmet ÖZTÜRK, Asuman RÜZGAR ve Rahime KARAKUŞ yaralandı.

Genel Müdürümüz Süleyman KARAMAN, Genel Müdür Yardımcıları ve Bölge Müdürü olay mahallinde gerekli incelemelerde bulundu.

Şoförün gözaltına alındığı olayla ilgili soruşturma devam etmektedir.