EN
Resim: udh-logo Resim: ataturk-img
Haberler Resim
MÜŞTERİ VE PERSONEL KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI

MÜŞTERİ VE PERSONEL KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI. 

Kuruluşumuzun yük taşımacılığındaki performansının artırılması, mevcut kaynaklarının etkin kullanımı ve yük müşterilerimize daha kaliteli hizmetlerin sunulması amacıyla, 322 personel ve 76 müşteriyle görüşüldü. Bölge Müdürlüklerimizde başlatılan personel ve müşterinin karşılıklı koordinasyonu ve ilişkilerinin ele alındığı görüş, öneri, istek ve sorunlarının belirlendiği değerlendirme toplantısı; Genel Müdürümüz Süleyman KARAMAN Başkanlığında 14.08.2007 tarihinde Ankara'da video- konferans sistemiyle yapıldı. Genel Müdürlük Toplantı Salonunda gerçekleşen toplantıda Kuruluşumuz Genel Müdür Yardımcıları, Daire Başkanları ve Bölge Müdürleri hazır bulundu.

 

 

 

 

MÜŞTERİ VE PERSONEL KOORDİNASYON TOPLANTILARININ AMACI

1- Personelimiz ile işyeri amirleri arasında daha etkin ve motive edici bir iletişim kurmak.

2- Personelimizin sorunlarını birinci elden dinlemek suretiyle sorunlarını yönetim olarak çözmek.

3- Kurum hedeflerimizi, vizyon ve misyonumuzu en alt kademedeki personelle paylaşmak, konuşmak ve tüm çalışanların aynı hedef etrafında bütünleşmesini temin etmek.

4- Kuruluşumuzdan lojistik hizmet alan tüm müşterilerimizin sorunlarıyla müşteri odaklı bir anlayışla daha yakından ilgilenmek, müşteri randevu talep etmeden müşterinin tüm sorunlarının dinlenebildiği, görüş ve önerilerinin alındığı toplantılar için randevuları kendisine kurumca sağlamak.

5- Kısaca; çalışan ile yöneticiler ve müşteriler ile TCDD arasındaki koordinasyon ve iletişim kanallarını açık tutarak bu görüşmeleri düzenli ve sürekli hale getirmek.